Sista dan nuu

Idag är sista dagen här i Björklden för min del. imogon kl 12 går tåget hem till Stockholm, och det räknas vara i Stockholm kl 07.00. Sen måste jag hem och en direkt till skolan -.- Meen det ska bli jätte kul och träffa alla efter så lång tid... Har inte sett Felicia, Jessie eller Emy eller nån annan på en hel vecka, och vissa längre :(. När jag kommer hem kommer jag ladda upp bilder, jag har inte min dator med mig nu och orkar inte ladda över bilderna till pappas dator. Btw. jag blir jätte arg för det går inte att logga in på facebook eller twitter på den här dumma macbooken... hah!!
Btw. Visst hade nån gjort en jätte fin header, jag tror det var Emy. :D <3 xx
Hejdå :) och hoppas alla kollar på Melodifestivalen idag ;) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0