Prao!

Hej hopp gummisnopp!

denna vecka o nästa praoar vi, och jag praoar på Nordiska Hem i Mörby :) De säljer inredning och kläder ^^ VÄLDIGT MYCKET KLÄDER! Jättetrevligt folk som är jättesnälla mot sånna efterblivna barn som jag :D haha nä men dom e gulliga, fick en tröja av dom idag :] Man ska ha kläder från butiken så varje dag får jag välja vad jag vill ha på mig från affären ^^ Så en av dom tyckte jag passade så bra i blusen jag hade idag, att jag fick den ;D soooft .

igår hade jag en grå kofta med nitar på sidan, som ser ut såhär:



fick även lite alla hjärtansdag fika idag också, muumms! har också börjat dricka kaffe haha ;)

men puss o kram skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0