1. Who's your favourite member and why?

ZAYN :) haha! har en bild av mig och honom på mitt access-kort!

Why? jo för han har ett så sjukt gulligt leende och är sååå snäll! När killarna var här i juli hade jag och mina kompisar köpt en present till dom som jag gav till zayn precis innan han gick ut ur studion. Lite senare kom han ut och kramade mig och sa "thanks for the present" o sånt ! det såååå gulligt!! och jag kommer aldrig glömma när Zayn helt plötsligt gick upp bredvid mig o började snacka om gucci och visade sina guccisaker ! har så sjukt många fler historier att berätta!! men skulle bli lite jobbigt att skriva allt här! Zayn är min favorit !
 haha! mitt face var för fult okej!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0